Asiakkaidemme tyytyväisyys on meille tärkeää

Välitämme asiakkaistamme.

98% tyytyväisyysaste

Asiakaskeskeisyys on toimintamme ehdottomia kulmakiviä. Asiakaslähtöisyytemme tarkoittaa sitä, että pyrimme ymmärtämään asiakkaan tarpeen, toimialan asettamat vaatimukset, tärkeimmät prosessit, sekä arkipäiväiset haasteet. Riippumatta oletko vasta aloittelemassa Trail-palvelun käyttöä vai asiakkaamme vuosikymmenen takaa, varmistamme, että tuki on aina saavutettavissa.

Kattava ohjemateriaali

Asiakastukemme sekä kattava ohjeistuksemme kerää jatkuvasti kiitosta asiakkailta ympäri maailman. Asiakastuen asiakastyytyväisyys on vuosi toisensa jälkeen yli 98% tasolla. Asiakaspalvelumme on meille erottumistekijä ja kertoo myös siitä tavasta, jolla arvostamme asiakkaitamme.

Aloittelevat asiakkaat voivat huokaista helpotuksesta tietäessään, että Trail-tiimi tukee heitä tiiviisti ympäristön rakentamisessa ja auttaa ymmärtämään kaiken oleellisen laitehallinnan optimoimisesta.

Ihmisiä palvelevat ihmiset

Asiakkaitamme palvelevat oikeat ihmiset, joille asiakas on ehdottomasti ykkönen. Asiakaspalvelutiimi on 100% asiakkaan puolella ja tekee kaikkensa löytääkseen ratkaisun asiakkaan tarpeeseen tai toiveeseen.

Asiakastuki on tavoitettavissa arkipäivisin välillä 9-17 ja auttavat mieluusti trailaamiseen liittyviin kysymyksiin!

Asiakaspalvelusta sanottua

"Trailin tiimi on yksi iloisimmista tukitiimistä, jonka kanssa minulla on koskaan ollut ilo työskennellä!"

Lataa inventaariopohja

Aloita jo tänään ja pyydä meiltä maksuton inventaariopohja! Inventaariopohja on joko Excel- tai Google Sheets -pohjainen taulukko ja se tukee laitetietojen kokoamisessa. Inventaariopohjan täyttäminen on täydellinen tapa aloittaa oman irtaimiston haltuunotto. Kun kaikki tiedot ovat pohjassa, on helppo arvioida riittääkö se laitehallinnan tarpeisiin vai voisiko pilvipohjainen järjestelmä tarjota vielä merkittäävää lisäarvoa sen päälle.